Alla inlägg under september 2011

Av ewa ahlqvist - 26 september 2011 21:05

Hemma igen efter en helg i SK Listerby med BH BSL o IPO prov.Jag måste berömma SK Listerby för en extremt välplanerad provhelg.Alla funktionärer från spårläggare till Kökspersonal Provledare och figuranter ni har skött era uppgifter exemplariskt Ett tack till alla tävlande som uppvisade ett glatt humör och god sportsmannaanda.Tack även till den talrika publiken som apploderade och stöttade de tävlande.Hoppas på återseende
Janne
Kul att vara medlem i en sådan fin klubb.
Jag kommer snart att börja köra Måns på helgerna när mina uppdrag är klara.Har två tävlingar till. Kurserna har Eva haft i helgen.Hon har spårat både Måns Oyoy och Lilla Murre.Vi kommer att köra en spårkurs.. datum kommer.
 
 
"Den som säger sanningen syndar inte,men han skapar besvär"
 

Av ewa ahlqvist - 16 september 2011 08:20

Hinner inte blogga mer på ett tag, Vi har börjat lite smått med kurser...sedan går vi själva kurser.Vill ni nå oss så mejla
 
 
"Ju mer jag tänker på saken,desto tydligar tycks det oss att livet helt enkelt är till för att levas"
 

Av ewa ahlqvist - 13 september 2011 14:39

slit..just nu målar vi fönster...sedan ska det städas i vår lokal. Vi är några stycken som tränar när vi känner för det. Det är bara Janne som är så duktig med Måns. Till helgen ska vi titta på IPO-tävling med några av våra duktiga elever. Men det blir inga kurser ännu. Just nu leker livet och vi har jätteroligt med våra hundar..och självklart våra vänner. Ha en forsatt trevlig dag i blåsten.

 
 
 
"Alla åsnor går inte på fyra ben"
  .

Hej

Av ewa ahlqvist - 8 september 2011 08:26

Hinner inte skriva så mycket...men allt går framåt. Veronica och jag hade en underbar helg med mycket träning..hade även en figg här.(men bara till låns en dag)Janne va i Knickarp och dömde. Nu ska jag till Åryd...sedan hämta två frysboxar.Ha en fin dag.
 
 
"vissa växer under ansvar andra bara sväller"
 

Ovido - Quiz & Flashcards